Portada

El futur de la comunicació. Xarxes, mitjans i poder

UOC EDITORIAL
09 / 2011
9788497884341
Català
MANUALES
Economia i empresa

Sinopsi

La societat de la informació és un fenomen cada vegada més important en les societats desenvolupades que, juntament amb la globalització, les estan transformant radicalment. En aquest context, els mitjans de comunicació i les xarxes de comunicacions electróniques viuen un procés d'esclat sense precedents. L'autor proposa el concepte de xarxes de comunicació multimédia per comprendre la convergéncia que representa aquesta nova etapa en el món de les comunicacions, que, d'altra banda, exerceixen un paper central en els processos socials, económics i polítics. L'objecte del llibre és l'análisi detallada de l'evolució i la situació actual de les xarxes de comunicacions electróniques i dels mitjans de comunicació. L'objectiu, analitzar-ne els sistemes reguladors i fer una proposta dels principis básics que hauria de preveure un model regulador assentat en els valors essencials del liberalisme social perqué pugui respondre de manera satisfactória l'interés públic, al servei de la democrácia i la justícia social.

PVP
24,00